Post by PetertjeCtje on Aug 4, 2016 10:30:14 GMT
Als je een speler in BergHeuvel hebt gevonden die zich niet aan de regels houd, zouden wij het fijn vinden dat je deze report. Hier onder staat hoe je een speler moet reporten:
1. Maak een account aan door op ‘Register’ te drukken.
2. Druk op ‘Report een speler’ die je kunt vinden op de startpagina van het forum.
3. Druk op ‘Create Thread’.
4. Vul bij ‘Subject’ het volgende in: ‘Report <spelernaam>’
5. Beschrijf in het grote witte tekst vak de naam van de overtreder en wat voor overtreding de speler maakt en een screenshot of video*
6. Sluit af met je echte naam en Minecraft naam.
Voorbeeld:
Report PetertjeCtje
Hallo, ik was vandaag online op de server en toen zag ik een fly hacker
Zijn naam is: PetertjeCtje
Ik heb ook een video gemaakt: www.youtube.com
Hopelijk krijgt deze speler op zijn donder.
Met vriendelijke groet,
Peter Christiaan / PetertjeCtje
LET OP! Zonder screenshot of video* kunnen wij niks! Zorg er daarom voor dat je een screenshot of video* hebt voordat je een speler gaat reporten!
LET OP! Als je misbruik maakt van het reporten, riskeer je naar een verbanning van 1 dag op de server en het forum!**
* Als je een video hebt moet je video aan de volgende eisen voldoen:
- De video mag geen intro/outro hebben.
- De hacker moet duidelijk in beeld zijn! Video's waarvan de kwaliteit lager dan 360p is, gaan wij niet bekijken!
- Het moet niet een volledige game video, alleen een video waarin je de hacker kunt zien en wat hij doet!
- Als het toch een volledige game video is willen wij graag de tijd weten waar jij de hacker ziet en volgt!
- Het liefts hebben wij dat je de video op Privé zet en na dat wij een reactie hebben gegeven op je report, de video weer offline haalt
** Hier mee bedoelen wij dat je niet voor de lol een report maakt! Als je nou geen screenshot of video bij je report hebt gedaan kun jij niet verbannen worden!
Bedankt voor het lezen en laten we hopen op geen spel overtreders!
Peter Christiaan Veenstra / PetertjeCtje
EIGENAAR
1. Maak een account aan door op ‘Register’ te drukken.
2. Druk op ‘Report een speler’ die je kunt vinden op de startpagina van het forum.
3. Druk op ‘Create Thread’.
4. Vul bij ‘Subject’ het volgende in: ‘Report <spelernaam>’
5. Beschrijf in het grote witte tekst vak de naam van de overtreder en wat voor overtreding de speler maakt en een screenshot of video*
6. Sluit af met je echte naam en Minecraft naam.
Voorbeeld:
Report PetertjeCtje
Hallo, ik was vandaag online op de server en toen zag ik een fly hacker
Zijn naam is: PetertjeCtje
Ik heb ook een video gemaakt: www.youtube.com
Hopelijk krijgt deze speler op zijn donder.
Met vriendelijke groet,
Peter Christiaan / PetertjeCtje
LET OP! Zonder screenshot of video* kunnen wij niks! Zorg er daarom voor dat je een screenshot of video* hebt voordat je een speler gaat reporten!
LET OP! Als je misbruik maakt van het reporten, riskeer je naar een verbanning van 1 dag op de server en het forum!**
* Als je een video hebt moet je video aan de volgende eisen voldoen:
- De video mag geen intro/outro hebben.
- De hacker moet duidelijk in beeld zijn! Video's waarvan de kwaliteit lager dan 360p is, gaan wij niet bekijken!
- Het moet niet een volledige game video, alleen een video waarin je de hacker kunt zien en wat hij doet!
- Als het toch een volledige game video is willen wij graag de tijd weten waar jij de hacker ziet en volgt!
- Het liefts hebben wij dat je de video op Privé zet en na dat wij een reactie hebben gegeven op je report, de video weer offline haalt
** Hier mee bedoelen wij dat je niet voor de lol een report maakt! Als je nou geen screenshot of video bij je report hebt gedaan kun jij niet verbannen worden!
Bedankt voor het lezen en laten we hopen op geen spel overtreders!
Peter Christiaan Veenstra / PetertjeCtje
EIGENAAR